donderdag 30 augustus 2012

Haantjes!

Op deze druilerige zondagochtend was ik in gedachten al klaar om van de Waalse markt naar huis te gaan. De auto was al bijna vol en ieder moment kon het gaan hozen. Bovendien had ik het koud en m'n sokken waren nat. Ik had het kortom gehad...tot ik op de terugweg letterlijk tegen een grote doos aanliep die mijn hart sneller deed kloppen....

 







'Haantjes!', verzuchtte ik in gedachten. Het misschien wel mooiste servies van Boch. In ieder geval één van de hipste brocante serviezen die ik ken. Wit met helder blauw. De deal was snel gemaakt. En dus staan er nu stapels borden, kopjes, schotels en andere serviesdelen rustig op een nieuwe bestemming te wachten...




De Haantjes komen uit een uitstekend nest. De vorige eigenaar was zo vriendelijk om de loodzware doos hoogstpersoonlijk bij mijn auto af te leveren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten